silnik „1.6 gdi”
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik „1.6 gdi”. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik „1.6 gdi”.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik „1.6 gdi”. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik „1.6 gdi”.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Hyundai Veloster to jeden z najbardziej oryginalnych aut dostępnych na rynku. Czy czterodrzwiowy hatchback z 140-konnym silnikiem 1.6 GDI może zagrozić takim konkurentom jak VW Scirocco lub Renault Megane Coupe?
Najnowszy silnik Renault wyznacza standardy w klasie nowoczesnych turbodiesli. 130-konna jednostka Energy 1.6 dCi, zapewnia dobre osiągi przy rewelacyjnie niskim spalaniu. Szkoda tylko, że jest (w chwili obecnej) jedynie w modelach Scenic i Grand Scenic.
Hyundai ogłosił właśnie cennik odświeżonego modelu i30. Nową generację jednego z najpopularniejszych przedstawicieli segmentu C można mieć za minimum 50 900 zł.
Silnik 1.6 TDI to stosunkowo młoda konstrukcja. 4-cylindrowy silnik wysokoprężny we wszystkich wersjach jest wyposażony w turbosprężarkę o zmiennej geometrii (VTG), wtrysk typu Common Rail (CR) oraż filtr cząstek stałych DPF.
Wraz z premierą nowej generacji Kii cee’d na polskim rynku debiutuje pierwsza automatyczna skrzynia dwusprzęgłowa grupy Hyundaia – DCT. Mieliśmy okazję jeździć cee’dem wyposażonym w ten nowoczesny system.
Po małych rodzinnych minivanach trudno spodziewać się dobrych właściwości jezdnych, czy osiągów. W tym kontekście, nie spodziewaliśmy się niczego nadzwyczajnego po teście Nissana Note’a. Ten samochód posiada jednak coś, co zaskakuje. I to bardzo pozytywnie. To silnik 1.6 110 KM.
SEAT zaktualizował ofertę silnikową w modelach Ibiza, Leon, Altea i Exeo. Ibiza jest teraz dostępna z nową 105-konną jednostką 1.2 TSI w połączeniu ze skrzynią manualną przekładnią DSG, zastępującą 105-konny silnik 1.6 MPi. Modele Altea i León dostępne są z silnikiem 2.0 TDI CR o mocy 140 KM z technologią common rail oraz skrzynią manualną […]
Silnik 1.6 MPI oferujący moc 102 KM, teraz po zmianach wraca do oferty – będzie dostępny dla Octavii i nowej Octavii Tour.
Niemiecki producent z Ingolstadt postanowił rozszerzyć ofertę silnikową swojego topowego, a zarazem największego SUVa. Silnik to nowoczesna jednostka wysokoprężna V6 TDI o mocy 204 KM. Jednostka na razie, trafi pod maski egzemplarzy sprzedawanych w Wielkiej Brytanii.
Rodzina silników wysokoprężnych TDI oferowana jest głównie w samochodach z grupy Volkswagena ( VW, Audi, Seat, Skoda oraz w Porsche ). Silniki TDI trafiały również do samochodów Volvo (np. Volvo 850), Chrysler/Jeep, Mitsubishi (2.0 TDI sprzedawany był jako 2.0 DiD)