silnik 1.2 dig-s
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik 1.2 dig-s. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik 1.2 dig-s.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik 1.2 dig-s. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik 1.2 dig-s.
Możliwość komentowania została wyłączona.
W czerwcu SEAT rozpoczął produkcję samochodów z roku modelowego 2011. Wraz nowym rokiem modelowym wprowadził do swojej oferty nowe silniki.
Mini wyklucza możliwość zastosowania układu hybrydowego w swoich samochodach, mimo że jego głównym partnerem od jednostek napędowych jest PSA Peugeot Citroen, który przoduje w technologii hybrydowej.
SEAT zaktualizował ofertę silnikową w modelach Ibiza, Leon, Altea i Exeo. Ibiza jest teraz dostępna z nową 105-konną jednostką 1.2 TSI w połączeniu ze skrzynią manualną przekładnią DSG, zastępującą 105-konny silnik 1.6 MPi. Modele Altea i León dostępne są z silnikiem 2.0 TDI CR o mocy 140 KM z technologią common rail oraz skrzynią manualną […]
Niemiecki producent z Ingolstadt postanowił rozszerzyć ofertę silnikową swojego topowego, a zarazem największego SUVa. Silnik to nowoczesna jednostka wysokoprężna V6 TDI o mocy 204 KM. Jednostka na razie, trafi pod maski egzemplarzy sprzedawanych w Wielkiej Brytanii.
Rodzina silników wysokoprężnych TDI oferowana jest głównie w samochodach z grupy Volkswagena ( VW, Audi, Seat, Skoda oraz w Porsche ). Silniki TDI trafiały również do samochodów Volvo (np. Volvo 850), Chrysler/Jeep, Mitsubishi (2.0 TDI sprzedawany był jako 2.0 DiD)
Silnik 1.6 TDI to stosunkowo młoda konstrukcja. 4-cylindrowy silnik wysokoprężny we wszystkich wersjach jest wyposażony w turbosprężarkę o zmiennej geometrii (VTG), wtrysk typu Common Rail (CR) oraż filtr cząstek stałych DPF.
Samochody napędzane silnikami elektrycznymi mogą skusić niemal zerowymi kosztami związanymi z paliwem. Jednak w najbliższym czasie i tak nie będę one zbyt dużą konkurencją dla aut wykorzystujących olej napędowy czy benzynę. Zwłaszcza, że te tradycyjne stają się coraz bardziej ekonomiczne i ekologiczne.
Już po raz szósty z rzędu PSA Peugeot Citroën zdobywa nagrodę „Międzynarodowy Silnik Roku”. To prestiżowe wyróżnienie pod auspicjami magazynu „Engine Technology International” po raz kolejny przyznane zostało 4-cylindrowemu silnikowi benzynowemu 1,6 l Turbo z wtryskiem bezpośrednim, opracowanemu przez PSA Peugeot Citroën we współpracy z BMW Group. Jednostka ta zwyciężyła w kategorii pojemności od 1,4 l do 1,8 l.
Rasowy roadster z silnikiem diesla? Jeszcze do niedawana takie połączenie wydawało się niemożliwe. Oczywiście można zrobić taki samochód, ale czy ma on sens?
Wybór optymalnej jednostki napędowej to jedna z kluczowych decyzji przy zakupie samochodu. Parametrów jest sporo, po pierwsze typ silnika: benzynowy czy wysokoprężny, po drugie moc – ile koni mechanicznych i niutonometrów jest nam potrzebne…