Ile kosztuje elegancki sedan – 100 tys pln? 200 tys. pln? Niekoniecznie! Przyzwoicie wyposażone Renault Fluence, z benzynowym silnikiem 1.6 16V o mocy 110 KM można kupić już za 52 tys. PLN! Renault dodatkowo kusi 4 letnią gwarancją i atrakcyjnymi warunkami zakupu. Renault Fluence to jedeno z ładniejszych aut w swojej klasie. Elegancka, ponadczasowa stylistyka […]
Aby przekonać się do Renault Grand Scenic 2.0 dCi wcale nie trzeba mieć siedmioosobowej rodziny. Duża przestrzeń, mocny i cichy silnik 2.0 dCi, pomysłowe wnętrze. Nic dziwnego, Renault Scenic jest jednym z najlepiej sprzedających się aut w swoim segmencie.
Moc 200 KM w małym aucie zawsze oznacza emocje. Nie inaczej jest w przypadku Renault Clio RS. Testując najszybszą wersję Renault Clio mieliśmy okazję na własnej skórze odczuć ten dreszczyk emocji…
Przetestowaliśmy limitowaną wersję Renault Megane – GT 2.0 dCi Robert Kubica. Sportowe zawieszenie, wzmocnione hamulce, bogate wyposażenie seryjnie oraz… dwulitrowy diesel 2.0 dCi o mocy ,,jedynie” 160 KM – czy kompaktowe Renault wygra z Golfem GTD?
Renault Laguna Coupe 2.0 dCi 180 to unikatowy samochód. Atrakcyjne nadwozie, mocny silnik i… 4 koła skrętne! Czy to wystarczy? Powinno – ponieważ w tym segmencie Laguna Coupe nie ma praktycznie żadnej konkurencji!
Renault Latitude to następca Vel Satisa, czyli reprezentant klasy wyższej. Nowy model dzieli platformę podłogową z Laguną oraz Nissanem Maximą. Jest to jednak całkowicie oryginalne auto. Przetestowaliśmy Renault Latitude w prestiżowej wersji Initiale Paris z najmocniejszym silnikiem 3.0 dCi.
W testowaniu samochodów w Polsce najczęściej przeszkadza zły stan dróg, brak tras szybkiego ruchu, korki itp. Renault Megane w limitowanej wersji Monaco GP musiało się zmierzyć także z dodatkowym przeciwnikiem – dwudziestostopniowym mrozem. Oto syberyjska przeprawa auta z silnikiem 1.4 TCe 130 KM.
Gdy prawie 20 lat temu, koncern Renault zaprezentował pierwszą generację miejskiego malucha, świat podziwiał odwagę i fantazję francuskich stylistów. Druga generacja Twingo nie jest już tak rewolucyjna pod względem stylistyki, ale nadal to auto oryginalne. Niedawno Renault Twingo przeszło facelifting. Przetestowaliśmy wersję Dynamique z silnikiem 1.2 16V 75 KM.
Marka Renault przyzwyczaiła klientów do innowacyjnego designu graniczącego z awangardą. Nowe modele często nie przypominają swoich poprzedników, jednak w przypadku modelu Scenic taktyka jest inna – ewolucja zamiast rewolucji! Oczywiste – po co zmieniać to ,,co działa”, dopracujmy detale – nowe, lepsze auto gotowe!
Jak głosi przysłowie – ,,nie ma róży bez kolców”. Zazwyczaj, jeśli samochód dostarcza sportowych wrażeń, to nie jest komfortowy. Jeśli jest tani, to nie jest dobrze wyposażony. Jeśli jest kompaktem, to nie jest piękny. Wszystko się zgadza – chyba, że rozmawiamy o Renault Megane GT!