opinie silnik 1,3
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą opinie silnik 1,3. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem opinie silnik 1,3.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą opinie silnik 1,3. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem opinie silnik 1,3.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Wybór optymalnej jednostki napędowej to jedna z kluczowych decyzji przy zakupie samochodu. Parametrów jest sporo, po pierwsze typ silnika: benzynowy czy wysokoprężny, po drugie moc – ile koni mechanicznych i niutonometrów jest nam potrzebne…
Mieliśmy okazję przetestować wyjątkowy samochód – Audi A6 4.2 FSI kombi z silnikiem V8 o mocy 350 KM! Jest to najmocniejsza ,,cywilna” odmiana A6 dostępna w ofercie firmy Audi!
W czerwcu SEAT rozpoczął produkcję samochodów z roku modelowego 2011. Wraz nowym rokiem modelowym wprowadził do swojej oferty nowe silniki.
Mini wyklucza możliwość zastosowania układu hybrydowego w swoich samochodach, mimo że jego głównym partnerem od jednostek napędowych jest PSA Peugeot Citroen, który przoduje w technologii hybrydowej.
Ciało człowieka podczas wypadku przy prędkości zaledwie 50 km/h gromadzi energię kinetyczną porównywalną do uderzenia o ziemię po upadku z trzeciego piętra. To samo zdarzenie przy prędkości 110 km/h jest porównywalne do uderzenia po skoku ze… Statui Wolności.
Audi wprowadza nowy silnik wysokoprężny dla Q7 2011.
Jest piękny! Taki, o jakim marzyliśmy… ale co, jeśli po paru tygodniach zatrzymuje nas policja i… okazuje się, że nasze auto jest kradzione? Zatem, jak nie dać się nabrać?
Tą wzmianką pewnie wywołam niejeden ostry komentarz, ale o to mi chodzi 🙂 Ogólnie rzecz biorąc… zimówki to wyciąganie kasy!
Silnik 1.6 TDI to stosunkowo młoda konstrukcja. 4-cylindrowy silnik wysokoprężny we wszystkich wersjach jest wyposażony w turbosprężarkę o zmiennej geometrii (VTG), wtrysk typu Common Rail (CR) oraż filtr cząstek stałych DPF.
Już po raz szósty z rzędu PSA Peugeot Citroën zdobywa nagrodę „Międzynarodowy Silnik Roku”. To prestiżowe wyróżnienie pod auspicjami magazynu „Engine Technology International” po raz kolejny przyznane zostało 4-cylindrowemu silnikowi benzynowemu 1,6 l Turbo z wtryskiem bezpośrednim, opracowanemu przez PSA Peugeot Citroën we współpracy z BMW Group. Jednostka ta zwyciężyła w kategorii pojemności od 1,4 l do 1,8 l.