mazda xc5 opinie
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą mazda xc5 opinie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem mazda xc5 opinie.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą mazda xc5 opinie. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem mazda xc5 opinie.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Początkowo samochody koreańskiego producenta nie miały dobrej opinii. Obawiano się dużej awaryjności i niskiej trwałości. Jak się później okazało, nie było tak źle.
Oferta modeli Mazdy dostępnych z homologacją ciężarową i możliwością odliczenia 22% podatku VAT obejmuje już Mazdę3, Mazdę5, Mazdę6 i Mazdę CX-7.
Niektórzy po prostu wiedzą, że jest, ale nie wszyscy wiedzą w jaki sposób działa i, jak ważne jest dobre zawieszenie w samochodzie.
Dostaliśmy w swoje ręce pełnego pozytywnej energii, malutkiego Peugeota 107 o mocy 68 KM. Autko nie zachwyca wielkością i osiągami, ale to absolutnie nie przeszkadza, bo i tak zwraca na siebie uwagę.
Mazda 2 – Światowy Samochód Roku 2008 – przeszła facelifting i będzie miała w Paryżu swoją europejską premierę. Oprócz tego Mazda szykuje też inne niespodzianki.
Mazda pozwoliła rzucić okiem na swój nowy pomysł – Shinari concept ma być początkiem nowego designu marki.
Zdążę czy nie zdążę? Zdążę… Jadę… Bach… Żółte i przejeżdżamy już na czerwonym. W Polsce sygnalizacja świetlna przechodzi do następnego etapu.
Japończycy po latach konserwatyzmu zaczynają się otwierać na nowe rozwiązania. Świetnym przykładem jest Mazda prezentująca właśnie najnowsze auto typu crossover. CX-5 już w przyszłym roku w salonach.
Mazda CX-5 już niebawem dostępna będzie w polskich salonach. Znane są już ceny najnowszego SUV- a tego japońskiego producenta.
Film reklamowy Mazdy „Przełamujemy konwencje”, zaprezentowany po raz pierwszy podczas ubiegłorocznego salonu samochodowego w Genewie, został jednym ze zwycięzców drugiej edycji konkursu Ads Worth Spreading (Reklamy Warte Rozpowszechniania). Konkurs organizuje organizacja non-profit TED, która skupia ludzi z trzech dziedzin: technologii, rozrywki i designu (Technology, Entertainment, Design). Jego celem jest „nagrodzenie innowacji, geniuszu i inteligencji w […]