golf V gti test
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą golf V gti test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem golf V gti test.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą golf V gti test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem golf V gti test.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Golf GTI jest prekursorem klasy sportowych kompaktów. Jak jeździ nowa wersja? Czy warto zapłacić na kompakt prawie 120 tys. PLN?
Od nowego roku, a dokładnie już od 2 stycznia oferta polskich salonów Volkswagena wzbogaci się o dwa nowe modele: Polo GTI oraz jubileuszową wersję Golfa GTI – Edition 35. Dynamika, świetne prowadzenie i ogromna frajda z jazdy przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa to, zdaniem producenta, wspólny mianownik tych dwóch samochodów.
Według doniesień prasowych, na marcowych targach motoryzacyjnych w Genewie będzie można zobaczyć produkcyjną wersję nowego Golfa VI Cabrio. W najmocniejszej odmianie GTI.
Czyżby Opel znalazł w końcu sposób na zarabianie pieniędzy? Nowy Opel Astra 1.6 Turbo okazał się szybkim i komfortowym kompaktem, gdyby jeszcze mniej spalał…
Już w marcu 2012 podczas Geneva Motor Show Volkswagen zaprezentuje prawdopodobnie jeden z ostatnich podrygów Golfa MkVI – wersję cabrio GTI.
Volkswagen zaprezentował na Genewskim Salonie Samochodowym nowego Golfa GTI Cabriolet.
Już wkrótce Volkswagen zaprezentuje kolejną, siódmą już generację swojego hitu sprzedażowego. Póki co, o popularność wśród klientów walczy wciąż Golf VI. Przetestowaliśmy wersję z turbodoładowanym silnikiem 1.2 TSI 105 KM.
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Jak głosi przysłowie – ,,nie ma róży bez kolców”. Zazwyczaj, jeśli samochód dostarcza sportowych wrażeń, to nie jest komfortowy. Jeśli jest tani, to nie jest dobrze wyposażony. Jeśli jest kompaktem, to nie jest piękny. Wszystko się zgadza – chyba, że rozmawiamy o Renault Megane GT!
Kompakt za 100 tys. zł nie jest raczej samochodem ,,dla ludu” – przynajmniej nie naszym kraju. Jednak biorąc pod uwagę nietypowe ,,parametry” pojazdu trzeba przyznać, że VW Golf z silnikiem 2.0 TDI oraz skrzynią DSG może być ciekawą opcją…dla bogatych!