fabia silnik 1.2
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą fabia silnik 1.2. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem fabia silnik 1.2.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą fabia silnik 1.2. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem fabia silnik 1.2.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Prezentowana w Genewie nowa Fabia RS 1.4 TSI DSG, dostępna teraz zarówno jako hatchback, jak i kombi, debiutuje pośród standardowych wersji modelu.
Nowy silnik 3.0 TFSI: Hightech-V6 z doładowaniem za pomocą kompresora. Kompresor i wtrysk bezpośredni, 213 kW (290 KM), 420 Nm i wzorcowa efektywność, suwerenna siła już od wolnych obrotów i spontaniczny wzrost momentu obrotowego
72 850 PLN – tyle kosztuje długo oczekiwana nowa Fabia RS (hatchback). Jest ona dostępna w dwóch wersjach nadwoziowych: hatchback i combi, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1,4 TSI o mocy 132 kW (180 KM) z automatyczną, 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią DSG.
W czerwcu br. ruszyła seryjna produkcja sportowej wersji popularnego modelu marki Škoda – Fabii RS. Od przyszłego tygodnia kierowcy z Polski mogą zamawiać Fabię RS w wersji nadwozia Hatchback i Combi.
Skoda zapowiedziała nową jednostkę napędową dla Superba. Model ma być wkrótce dostępny z czterocylindrowym silnikiem 1.6 TDI CR DPF o mocy 105 KM, który do tej pory był dostępny w Octavii.
Długo oczekiwane połączenie przekładni DSG i napędu 4×4 z jednostką 2.0 TDI jest już dostępne dla Superba – flagowego modelu marki Škoda.
Mazda Motor Corporation opublikowała szczegóły dotyczące najnowszej generacji układów napędowych pod nazwą SKYACTIV. Nowe rozwiązania obejmują silniki, skrzynie biegów, nadwozia oraz podwozia, które będą wprowadzane do gamy Mazdy od 2011 r., przynosząc znaczne zmniejszenie zużycia paliwa oraz emisji dwutlenku węgla we wszystkich modelach.
Mitsubishi ASX wyposażony w najnowocześniejszy silnik Diesla został uznany za Największą Innowację Techniczną 2010 roku w corocznym konkursie organizowanym przez znany portal AutoScout24.
Po małych rodzinnych minivanach trudno spodziewać się dobrych właściwości jezdnych, czy osiągów. W tym kontekście, nie spodziewaliśmy się niczego nadzwyczajnego po teście Nissana Note’a. Ten samochód posiada jednak coś, co zaskakuje. I to bardzo pozytywnie. To silnik 1.6 110 KM.
Fordowska jednostka 1.0 l EcoBoost zdobywa tytuł “International Engine of the Year”. Mały, mocny silnik – uznany za znakomity.