2.0 dci 90
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 2.0 dci 90. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 2.0 dci 90.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 2.0 dci 90. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 2.0 dci 90.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Renault oferuje nowy silnik wysokoprężny 2.3 dCi (typ M9T) w Nowym Masterze. Silnik został opracowany przez zespoły konstruktorów Renault pracujących w Rueil-Malmaison (Hauts-de-Seine), Villiers-Saint-Frédéric (Yvelines), Lardy (Essonne) i Cléon (Seine-Maritime).
Aby przekonać się do Renault Grand Scenic 2.0 dCi wcale nie trzeba mieć siedmioosobowej rodziny. Duża przestrzeń, mocny i cichy silnik 2.0 dCi, pomysłowe wnętrze. Nic dziwnego, Renault Scenic jest jednym z najlepiej sprzedających się aut w swoim segmencie.
Przetestowaliśmy limitowaną wersję Renault Megane – GT 2.0 dCi Robert Kubica. Sportowe zawieszenie, wzmocnione hamulce, bogate wyposażenie seryjnie oraz… dwulitrowy diesel 2.0 dCi o mocy ,,jedynie” 160 KM – czy kompaktowe Renault wygra z Golfem GTD?
Renault Laguna Coupe 2.0 dCi 180 to unikatowy samochód. Atrakcyjne nadwozie, mocny silnik i… 4 koła skrętne! Czy to wystarczy? Powinno – ponieważ w tym segmencie Laguna Coupe nie ma praktycznie żadnej konkurencji!
II generacja Renault Laguna przeszła swego czasu delikatny facelifting. Wizualnie nie zmieniła się znacząco, ale, jeśli wierzyć producentowi, wyleczyła się z wszelkich drobnych dolegliwości poprzedniczki. Poddaliśmy testowi wersję kombi z silnikiem wysokoprężnym o mocy 130 KM. Wnioski? To naprawdę niezłe auto…
Renault nieco odświeżyło dość przestarzały model Espace. Koncepcja auta identyczna, silniki podobne ale całość znacznie bardziej dopracowana.
Przetestowaliśmy najdroższą wersję Dacii Duster – 1.5 dCi 110 4×4 w bogatej wersji wyposażeniowej Laurente. Auto okazało się dzielne, wygodne i dość komfortowe.
Renault Latitiude jest już dostępne w Polsce. Stosunkowo atrakcyjne ceny, bogate wyposażenie czy te argumenty wystarczą do osiągnięcia sukcesu rynkowego?
Producenci silników prześcigają się w produkowaniu jednostek o coraz mniejszej pojemności, za to o większej mocy i osiągach. Turbosprężarka, kompresor a nie raz i jedno i drugie wpływają na maksymalną efektywność i zmniejszenie emisji szkodliwych spalin. Mankamenty? Skomplikowana budowa niestety sprzyja awariom. Oto pięć megamocnych silników o pojemności nie przekraczającej 2 litrów.
Renault Laguna znacząco obniża emisję CO2 oraz zużycie paliwa w wersjach z silnikiem wysokoprężnym, które w roku 2011 stanowiły ponad 85% całkowitej wielkości sprzedaży.