1.9 tdi
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 1.9 tdi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 1.9 tdi.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 1.9 tdi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 1.9 tdi.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Samochody stajni Volkswagena uchodzą w naszym kraju za wzorowe. Chwali się je przede wszystkim za solidność wykonania oraz bezawaryjność. Jest w tym przekonaniu sporo racji, acz VW, podobnie jak każdy liczący się producent, ma na swoim sumieniu także kilka wpadek. Co nie udało się specjalistom z Wolfsburga?
Silnik 1.9 TDI jest wręcz kultową jednostką Volkswagena. Pojawił się jako następca turbodoładowanego silnika 1.9 TD o mocy 75 KM. Zastosowanie wtrysku bezpośredniego zwiększyło moc do 90 KM i obniżyło średnie spalanie.
Sprzedany dotychczas w ponad 600.000 egzemplarzy Volkswagen Sharan cieszy się uznaniem wielu rodzin w całej Europie. Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa generacja tego modelu.
Volkswagen zaprezentował ciekawy pojazd będący połączeniem aut klasy MPV (Multi Purpose Vehicle) a SUV (Sport Utility Vehicle). VW Golf Cross powstał na bazie Golfa Plus, pomimo ,,terenowej” nazwy samochód nie posiada napędu na cztery koła.
Obie „uterenowione ” wersje modeli marki Škoda przeszły niedawno facelifting. Do oferty Fabii, oprócz oferowanej do tej pory wersji Combi Scout, dołączyła teraz Fabia hatchback Scout.
Rodzina hybrydowych modeli Toyoty powiększyła się, jednak jeśli chodzi o innowacyjność układu hybrydowego, to nie możemy liczyć na nowości. Pod maską hybrydowej Toyoty Auris pracuje elektryczno – benzynowy system, który znamy już z modelu Priusa.
Duży krok naprzód niemieckiej marki w Ameryce. Nowa Jetta sedan, która opiera się na koncepcie coupe została pokazana w Detroit.
W klasie małych sedanów Chevrolet Cruze wyróżnia się atrakcyjnym wyglądem i stosunkowo niską ceną. Przetestowaliśmy samochód posiadający jeszcze jedną unikalną w tej klasie cechę: nowoczesny, 150 konny silnik diesla.
Najtańszy model Skody Octavii kosztuje nieco ponad 50 tys. zł, jednak modele cieszące się największą popularnością ( TSI, TDI ) kosztują ok 70-80 tys. zł. Kto w takim razie kupi Octavię 1.8 TSI Laurin & Klement za prawie 100 tys. zł?
Czy diesel zawsze wychodzi taniej? Skoda Fabia 1.6 TDI spodoba się kierowcom często pokonujących długie trasy. W mieście lepiej się sprawdzą wersje benzynowe.