1.4 octavia tsi
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 1.4 octavia tsi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 1.4 octavia tsi.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 1.4 octavia tsi. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 1.4 octavia tsi.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Zaczynamy długodystansowy test ciekawej wersji Skody Octavii 1.4 TSI DSG po face-liftingu. Prezentowane auto zostało wyposażone w ciekawy silnik 1.4 TSI o mocy 122 KM oraz siedmiobiegową skrzynię DSG. Funkcjonalne nadwodzie w wersji Ambiente posiada dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów oraz funkcjonalny – 580 litrowy bagażnik.
Przetestowaliśmy najszybszy model Skody Octavii – wersję RS z silnikiem 2.0 TSI. Czy połączenie 200-konnego silnika z automatyczną skrzynią DSG sprawdzi się w sportowym kombi?
Porównaliśmy Opla Astrę 1.4 Turbo z popularną Skodą Octavią 1.4 TSI, oba samochody były wyposażone w skrzynie automatyczne. Czy Skoda wygra pojedynek dzięki nowoczesnej skrzyni DSG?
Czy mały silnik 1.2 TSI da sobie radę pod maską dość masywnej Skody Octavii w wersji sedan? Takie pytanie zadaliśmy sobie tuż przed jazdą testową. Jaka jest odpowiedź? Zapraszamy do lektury testu.
Volkswagen zaprezentował ciekawy pojazd będący połączeniem aut klasy MPV (Multi Purpose Vehicle) a SUV (Sport Utility Vehicle). VW Golf Cross powstał na bazie Golfa Plus, pomimo ,,terenowej” nazwy samochód nie posiada napędu na cztery koła.
Škoda Auto zaprezentowała zmiany dotyczące modeli ze swego portfolio, które zostaną wprowadzone dla roku modelowego 2011. Będą one dotyczyły głównie silników – nowe jednostki napędowe oparte są na nowoczesnej technologii common rail, która zastąpi dotychczas stosowany system pompowtryskiwaczy.
Duży krok naprzód niemieckiej marki w Ameryce. Nowa Jetta sedan, która opiera się na koncepcie coupe została pokazana w Detroit.
Najtańszy model Skody Octavii kosztuje nieco ponad 50 tys. zł, jednak modele cieszące się największą popularnością ( TSI, TDI ) kosztują ok 70-80 tys. zł. Kto w takim razie kupi Octavię 1.8 TSI Laurin & Klement za prawie 100 tys. zł?
Czy można kupić praktyczne auto o niemal sportowych osiągach za nieco ponad 70 tys. PLN? Skoda Fabia RS udowadnia, że tak! Test sportowej Fabii przeprowadziliśmy na lotnisku w Bednarach.
Ceny nowej Skody Octavii są dość atrakcyjne, szczególnie, jeśli je porównamy do Rapida. Octavia nie jest tania – nigdy zresztą nie była – można jednak zaryzykować stwierdzenie, że jest tańsza i lepsza od starszej wersji! Przynajmniej, w niektórych konfiguracjach…