Użytkownicy polskich dróg, co nie powinno dziwić, coraz częściej decydują się na zakup auta dostosowanego do jazdy w trudnych warunkach terenowych. Auta typu SUV oferowane są przez niemal wszystkich dealerów znanych marek. Nie należą jednak do modeli najtańszych. Mimo wszystko, kierowca, który ma w portfelu nieco ponad sto tysięcy złotych może już liczyć na zakup […]
Trzydrzwiowa i pięciodrzwiowa wersja Suzuki Grand Vitara posiada nowy, wystylizowany wygląd. Obie wersje mają teraz bardziej wyrafinowane linie nadwozia z nowym, bardziej wyrazistym designem.
Aby przekonać się do Renault Grand Scenic 2.0 dCi wcale nie trzeba mieć siedmioosobowej rodziny. Duża przestrzeń, mocny i cichy silnik 2.0 dCi, pomysłowe wnętrze. Nic dziwnego, Renault Scenic jest jednym z najlepiej sprzedających się aut w swoim segmencie.
Najnowszy silnik Renault wyznacza standardy w klasie nowoczesnych turbodiesli. 130-konna jednostka Energy 1.6 dCi, zapewnia dobre osiągi przy rewelacyjnie niskim spalaniu. Szkoda tylko, że jest (w chwili obecnej) jedynie w modelach Scenic i Grand Scenic.
II generacja Renault Laguna przeszła swego czasu delikatny facelifting. Wizualnie nie zmieniła się znacząco, ale, jeśli wierzyć producentowi, wyleczyła się z wszelkich drobnych dolegliwości poprzedniczki. Poddaliśmy testowi wersję kombi z silnikiem wysokoprężnym o mocy 130 KM. Wnioski? To naprawdę niezłe auto…
Podwójna kabina, 170 koni mechanicznych, napęd 4×4, reduktor – to tylno niektóre cechy Grand Tigera. Inne to słaba jakość wykonania, awaryjność, błędy konstrukcyjne…
Kiedy pod koniec 2008 r. do sprzedaży weszła najnowsza odmiana Renault Mégane, model szybko odniósł sukces w całej Europie. Po prawie 4 latach produkcji francuski koncern zdecydował się na zmiany w całej gamie Mégane (z wyjątkiem Mégane Coupé Cabriolet ). Najbardziej odczuwalne modernizacje dotyczą nowych jednostek napędowych o zachęcającej nazwie „Energy”. Nie zabrakło również nowych […]
Dlaczego Nissan Qashqai jest tak popularny w Polsce? To pytanie musiało przyświecać testowi auta, którego sprzedaż przekroczyła 30 tys. egzemplarzy. Nad Wisłą to wynik rewelacyjny. Sprawdziłem wersję z silnikiem diesla 1.6 dCi 130 KM.
Marka Renault przyzwyczaiła klientów do innowacyjnego designu graniczącego z awangardą. Nowe modele często nie przypominają swoich poprzedników, jednak w przypadku modelu Scenic taktyka jest inna – ewolucja zamiast rewolucji! Oczywiste – po co zmieniać to ,,co działa”, dopracujmy detale – nowe, lepsze auto gotowe!
Przetestowaliśmy limitowaną wersję Renault Megane – GT 2.0 dCi Robert Kubica. Sportowe zawieszenie, wzmocnione hamulce, bogate wyposażenie seryjnie oraz… dwulitrowy diesel 2.0 dCi o mocy ,,jedynie” 160 KM – czy kompaktowe Renault wygra z Golfem GTD?