silnik mivec 2.0
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik mivec 2.0. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik mivec 2.0.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą silnik mivec 2.0. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem silnik mivec 2.0.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Mitsubishi ASX wyposażony w najnowocześniejszy silnik Diesla został uznany za Największą Innowację Techniczną 2010 roku w corocznym konkursie organizowanym przez znany portal AutoScout24.
W końcu klienci doczekali się Outlandera z japońskim dieslem pod maską – 2.2 DID Mivec. Dotychczas można było kupić Outlandera z klekoczącym, 140 konnym 2.0 TDI od VW lub 2.2 DID o mocy 156 KM produkcji francuskiego koncernu PSA.
W salonach firmy Mitsubishi zadebiutował Outlander z silnikiem benzynowym o pojemności 2 litrów i mocy 147KM. Do tej pory w Polsce najlepiej sprzedawała się wersja z silnikiem wysokoprężnym 2.0DID (3429 sprzedanych aut w 2010 roku). Nowa, benzynowa wersja będzie też tańsza od wysokoprężnego bestselleru.
Wiemy już z całą pewnością, że tajemniczy samochód, który Mitsubishi pokaże na najbliższych targach w Genewie, to nowy Outlander. Japoński koncern opublikował pierwsze oficjalne zdjęcie SUVa.
Mitsubishi ujawniło większość danych na temat nowej generacji modelu Outlander. Ceny poznamy jesienią. Silniki MIVEC i DiD uległy modyfikacjom, dzięki którym nowy Outlander ma być samochodem ekologicznym
Wkrótce w salonach pojawi się nowa wersja Mitsubishi Outlander. Właśnie teraz, w przededniu premiery, trafił do nas ,,stary” Outlander z najmocniejszym silnikiem czyli 2.2 DiD o mocy 177 KM. Co ciekawe – w sprzedaży zostało tylko kilkanaście egzemplarzy z tym silnikiem i są to modele z 2011 roku, czyli…w promocji!
Nowy silnik 3.0 TFSI: Hightech-V6 z doładowaniem za pomocą kompresora. Kompresor i wtrysk bezpośredni, 213 kW (290 KM), 420 Nm i wzorcowa efektywność, suwerenna siła już od wolnych obrotów i spontaniczny wzrost momentu obrotowego
Skoda zapowiedziała nową jednostkę napędową dla Superba. Model ma być wkrótce dostępny z czterocylindrowym silnikiem 1.6 TDI CR DPF o mocy 105 KM, który do tej pory był dostępny w Octavii.
Długo oczekiwane połączenie przekładni DSG i napędu 4×4 z jednostką 2.0 TDI jest już dostępne dla Superba – flagowego modelu marki Škoda.
Fordowska jednostka 1.0 l EcoBoost zdobywa tytuł “International Engine of the Year”. Mały, mocny silnik – uznany za znakomity.