yeti+test
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą yeti+test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem yeti+test.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą yeti+test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem yeti+test.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Przetestowaliśmy ciekawą Skodę Yeti wyposażoną w silnik 2.0 TDI oraz napęd na cztery koła. Yeti świetnie się sprawdza zarówno jako pojazd rodzinny, umożliwiając dodatkowo sprawną jazdę w terenie
Skoda Yeti 1.2 TSI to najchętniej kupowana wersja czeskiego SUV-a. Czy tylko dla tego, że to najtańsza wersja? Niekoniecznie!
W ofercie Skody znajduje się kilka nietypowych odmian popularnych modeli. Jedną z nich jest terenowa wersja Octavii z dwulitrowym dieslem, skrzynią DSG i napędem 4×4. Scout może być rynkową konkurencją dla (również znajdującego się w gamie) SUV-a, czyli Yeti. Które z tych aut warto wybrać?
SUV z mocnym dieslem, napędem 4×4 i automatyczną skrzynią biegów to rozwiązanie komfortowe, ale nie najtańsze. Przetestowaliśmy dwóch rynkowych rywali – SsangYonga Korando z silnikiem 2.0 e-XDi200 175 KM oraz Skodę Yeti 2.0 TDI 140 KM. Ich cena mocno przekracza 100 tys. zł, ale i tak są jednymi z najtańszych SUVów na rynku z takim […]
Niedawno pisaliśmy na temat nowoczesnych, wysilonych silników. Szczęśliwie, otrzymaliśmy do testu Skodę Yeti z najsłabszym w ofercie dwulitrowych TDI silnikiem o mocy 110 KM. Czy to rozsądna propozycja na ,,nowe czasy”?
Czy najtańsza wersja Skody Yeti może pokonać nieco mniejsze, ale lepiej wyposażone Suzuki SX4? Czy nowoczesny turbodoładowany silnik Skody (1.2 TSI) jest lepszy niż ,,stary”, wolnossący 1.6 od Suzuki?
Jedyny SUV w ofercie Skody – Yeti nie podbija rynku w takim stopniu jak inne modele czeskiej marki. Wśród klientów indywidualnych większą popularnością cieszą się SUVy koreańskie – Hyundai ix35 i siostrzana Kia Sportage. Walka o prymat w popularnym ostatnio segmencie trwa. Prezentujemy mocne i słabe strony niemieckiej i koreańskiej technologii. W dziesięciorundowej, zaciętej walce…
Porównaliśmy Opla Astrę 1.4 Turbo z popularną Skodą Octavią 1.4 TSI, oba samochody były wyposażone w skrzynie automatyczne. Czy Skoda wygra pojedynek dzięki nowoczesnej skrzyni DSG?
Renault Latitude to następca Vel Satisa, czyli reprezentant klasy wyższej. Nowy model dzieli platformę podłogową z Laguną oraz Nissanem Maximą. Jest to jednak całkowicie oryginalne auto. Przetestowaliśmy Renault Latitude w prestiżowej wersji Initiale Paris z najmocniejszym silnikiem 3.0 dCi.
Lista funkcji Mio Spirit 485 jest tak długa, że trudno uwierzyć w to, że ta nawigacja kosztuje niespełna 400 zł. Postanowiliśmy sprawdzić, czy funkcje TMC, SmartRoutes i LearnMe Pro i inne są naprawdę pożyteczne.