Jazda próbna Skody „kliknięta” z fotela

Skoda zacięcie walczy o utrzymanie pozycji lidera w branży i dlatego już niedługo będzie można zamówić jazdę próbną Skodą siedząc na kanapie za pomocą pilota.

Producenci prześcigają się w pomysłach na reklamy swoich samochodów. Na kolejny pomysł wpadła Skoda, a dokładniej Autoryzowany Dealer Skody z Kalisza, który zdecydował się postawić na innowacyjny sposób reklamy – promocję marki w telewizji interaktywnej aMazing.

aMazing to pierwszy na polskim rynku interaktywny kanał telewizyjny, emitowany w cyfrowej telewizji kablowej (DTV) Multimedia Polska. Dzięki komunikacji w czasie rzeczywistym widzowie mogą nie tylko głosować czy brać udział w konkursach, ale także współtworzyć telewizję. Wszystko to za pomocą pilota. Także w przypadku kampanii promującej markę Skoda, wystarczy moment by nawiązać interakcję z widzem, potencjalnym nabywcą samochodu.

Do udziału w zabawie sprzedawca Skody zaprosił klientów operatora Multimedia Polska, mających wykupioną telewizję cyfrową. Aby zamówić bezpłatną jazdę próbną abonenci muszą uważnie oglądać wiadomości lokalne – Fakty Kaliskie, emitowane na antenie aMazing. Gdy w trakcie programu na ekranie pojawi się tekst zachęcający do zamówienia bezpłatnych jazd testowych samochodami Skoda, wystarczy we wskazanym momencie wcisnąć odpowiedni guzik na pilocie.

Kampania Skody w interaktywnej telewizji aMazing potrwa do końca września. Strach się bać, kto i co będzie następne. Zamawianie odbioru samochodu z imienin, gdzie mieliśmy być kierowcą, ale nam nie wyszło? A może dostawa paliwa do domu? No nic. Z niecierpliwością czekamy na kolejne pomysły.


Podobne wpisy:

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!