Prestiżowa nagroda dla Mazdy
Mazda laureatem Superbrands 2012.
Marka Mazda została uznana za jedną z najsilniejszych na polskim rynku.
Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. po raz szósty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Mazda zdobyła tytuł Superbrand 2012, podkreślając swój wyrazisty wizerunek i pozycję na polskim rynku motoryzacyjnym.
Akcje marketingowe przełamujące konwencje, budowanie długofalowych relacji z klientami marki zostały docenione przez jury oraz konsumentów. Mazda dołączyła tym samym do klubu ekskluzywnych marek nagrodzonych tytułem Superbrand.
Wyboru laureatów dokonuje Rada Marek – niezależne gremium ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o kryteria tj. rozpoznawalność marki, jej wizerunek, konkurencyjność, wyjątkowe korzyści, jakie oferuje oraz relacje z klientami. W tym roku o wyborze decydowało również badanie konsumentów.
„Cieszy nas kolejna nagroda dla Mazdy. Cieszy nas tym bardziej, że jesteśmy na polskim rynku niespełna 4 lata, a nasza marka zdobyła już takie uznanie. Staramy się podkreślać tradycję marki i to, że nadal 100% samochodów Mazdy oferowanych na polskim rynku jest produkowanych w Japonii – to z pewnością atut naszych produktów i gwarancja najwyższej jakości. – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.
The Superbrands Ltd. to niezależna organizacja, obecna w ponad 80 krajach świata. Jej celem jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które – oferując wyjątkowe korzyści – osiągnęły wysoką reputację w sektorze konsumenckim lub biznesowym i zdobyły trwałą przewagę nad konkurencją.
Proces selekcji rozpoczyna się od stworzenia listy marek. W oparciu o wyniki niezależnych badań rynku, przy użyciu baz i statystyk zawierających dane o sprzedaży, wielkości budżetów reklamowych, itd. tworzone jest zestawienie ok. 5.000 marek, które w kolejnym etapie zostaje zawężone do 1.500 głównych kandydatów. Po wstępnej selekcji lista przekazywana jest sędziom wchodzącym w skład Rady Marek – niezależnego panelu ekspertów: dziennikarzy, menedżerów w agencjach marketingowych, reklamowych, PR i firmach zajmujących się badaniami rynku oraz przedstawicieli największych firm, którzy na co dzień zajmują się budową i zarządzaniem markami.
informacja: Mazda