Włoska marka sponsorem Festiwalu Filmowego w Wenecji

Siódmy rok z rzędu Lancia będzie Głównym Sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji, który odbędzie się w od 29 sierpnia do 8 września 2012 r.

Informacja: Lancia

Lancia ThemaZ okazji tego prestiżowego wydarzenia marka dostarczy organizatorom flotę samochodów, złożoną z nowej Lancii Thema, pierwszego flagowego modelu, integrującego w sobie najlepsze cechy dwóch kultur przemysłu samochodowego. Wyrazem tego jest połączenie typowo amerykańskich wymiarów, charakteru i osiągów z eleganckim wnętrzem, komfortem i luksusem, które  charakteryzują  samochody Lancii.

Model ten miał swój debiut podczas ostatniej edycji Festiwalu, jako Oficjalny Samochód, „towarzyszący” VIPom i gwiazdom filmowym na „czerwonym dywanie”.

W roli ekskluzywnego oficjalnego samochodu Festiwalu wystąpi również nowa Lancia – Flavia. Po raz pierwszy w historii weneckiego Festiwalu to specjalne zadanie powierzone zostało samochodowi w wersji z opuszczanym dachem. Ten reprezentacyjny samochód, bazujący technologicznie na Chryslerze 200, posiada cechy stylu Lancii i wyróżnia go elegancki i dynamiczny wygląd. Nowa Lancia Flavia, wyposażona w znakomity benzynowy silnik o mocy 175 KM i pojemności 2,4 litra z 6-stopniową, automatyczną przekładnią, może pochwalić się dużymi wymiarami nadwozia. Może ona pomieścić maksymalnie cztery dorosłe osoby, gwarantując ponadprzeciętną przyjemność prowadzenia, zarówno podczas codziennej jazdy w warunkach miejskich, jak również na wspaniałych, malowniczych trasach poza miastem. Ten nowy samochód bez wątpienia przyciągnie uwagę Klientów, zwłaszcza tych, którzy poszukują w samochodzie luksusu, zaawansowanych technologii i włoskiego stylu.

W tym roku powraca również Lancia Café. Jest to elitarne miejsce, znajdujące się w pobliżu basenu weneckiego hotelu Excelsior od strony morza. Lancia Café, w wersji, która zadebiutowała podczas ostatniej edycji festiwalu, oferując powierzchnię ponad 2000 metrów kwadratowych, jest ekskluzywnym i przyjaznym miejscem do spotkań z artystami, producentami i mediami oraz do przeprowadzania wywiadów w cztery oczy z reżyserami i aktorami na około 700 metrach kwadratowych zamkniętej i klimatyzowanej powierzchni. Tegoroczna, jeszcze bardziej ekskluzywna i wytworna Lancia Café będzie miejscem imprez i spotkań organizowanych przez tę markę, jak również wytwórnie filmowe, wiodące magazyny oraz instytucje związane z kinem.

Sponsorując 69. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Wenecji,  Lancia jeszcze bardziej umacnia swoje związki ze światem kina. Wyrazem wieloletniego zaangażowania Lancii, jest „udział” samochodów tej marki w tak znanych filmach, jak „Sprawcy nieznani” z roku 1958, „Fanfaron” z roku 1962, „Kobieta i mężczyzna” z roku 1966, „Głęboka czerwień” z roku 1975 i „Za skórę gliny” z roku 1981. Począwszy od roku 2006 marka Lancia wspiera również inne ważne festiwale filmowe, wyróżniające się klasą i poziomem artystycznym o znaczeniu międzynarodowym. Nie można zapomnieć o „występach”  samochodów Lancii w sławnych produkcjach filmowych, jak np. udział modeli Thema i Delta w ostatnim filmie Woody’ego Allena pt. „To Rome With Love” kręconym w Rzymie. Akcja tej komedii romantycznej rozgrywa się pośród pełnych uroku miejsc, które symbolizują „włoski styl życia”. Na koniec, Delta, samochód z gamy Lancii najbardziej kojarzony ze światem filmu, oprócz „partnerowania” Richardowi Gere w słynnej reklamie telewizyjnej i filmowej, zagrała w filmie „Anioły i demony” (2009).

Informacja: Lancia


Podobne wpisy:

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!