yeti szary platin
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą yeti szary platin. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem yeti szary platin.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą yeti szary platin. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem yeti szary platin.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Przetestowaliśmy ciekawą Skodę Yeti wyposażoną w silnik 2.0 TDI oraz napęd na cztery koła. Yeti świetnie się sprawdza zarówno jako pojazd rodzinny, umożliwiając dodatkowo sprawną jazdę w terenie
Niemiecki magazyn branżowy, „Auto Bild Allrad” zorganizował konkurs na najlepsze samochody 2010 roku z napędem na obie osie.
Producent podał najnowszy cennik Skody Yeti. Dzięki dopłacie 7 300 zł możemy kupić wersję Yeti 1.4 TSI i 2.0 TDI z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów DSG.
Prawidłowe serwisowanie auta jest bardzo ważne i często kosztowne. Najtańsza Škoda Yeti z silnikiem 1.2 TSI o mocy 105 KM kosztuje 62 900 zł, więc można byłoby przypuszczać, że za serwisowanie auta też będzie trzeba „trochę” zapłacić, jednak tutaj na użytkowników czeka miła niespodzianka.
Skoda Yeti 1.2 TSI to najchętniej kupowana wersja czeskiego SUV-a. Czy tylko dla tego, że to najtańsza wersja? Niekoniecznie!
SUV z mocnym dieslem, napędem 4×4 i automatyczną skrzynią biegów to rozwiązanie komfortowe, ale nie najtańsze. Przetestowaliśmy dwóch rynkowych rywali – SsangYonga Korando z silnikiem 2.0 e-XDi200 175 KM oraz Skodę Yeti 2.0 TDI 140 KM. Ich cena mocno przekracza 100 tys. zł, ale i tak są jednymi z najtańszych SUVów na rynku z takim […]
Skoda wprowadza limitowaną edycję swojego SUVa – Yeti. Miejski pakiet Urban będzie dostępny wyłącznie w Wielkiej Brytanii.
Każdy widz uważnie oglądający filmy z Cyklu Filmowego Wiesz co dobre, ma szansę na wygranie ŠKODY YETI. Wystarczy, że weźmie udział w specjalnym konkursie. Co tydzień do zdobycia komplety przewodników dla zmotoryzowanych, a w wielkim finale – nagroda główna: ŠKODA Yeti Street.
Niedawno pisaliśmy na temat nowoczesnych, wysilonych silników. Szczęśliwie, otrzymaliśmy do testu Skodę Yeti z najsłabszym w ofercie dwulitrowych TDI silnikiem o mocy 110 KM. Czy to rozsądna propozycja na ,,nowe czasy”?
Czy najtańsza wersja Skody Yeti może pokonać nieco mniejsze, ale lepiej wyposażone Suzuki SX4? Czy nowoczesny turbodoładowany silnik Skody (1.2 TSI) jest lepszy niż ,,stary”, wolnossący 1.6 od Suzuki?