Klasyczne kombi czy nowoczesny minivan? Jaka koncepcja auta jest lepsza? Szukaliśmy odpowiedzi testując dwa różne modele Hyundai-a: i30CW oraz ix20.
Już wkrótce Volkswagen zaprezentuje kolejną, siódmą już generację swojego hitu sprzedażowego. Póki co, o popularność wśród klientów walczy wciąż Golf VI. Przetestowaliśmy wersję z turbodoładowanym silnikiem 1.2 TSI 105 KM.
Audi oferuje dla RS6 dwa nowe pakiety wyposażenia, w limitowanej liczbie 500 sztuk. Z prędkością maksymalną 303 km/h, pakietem stylistycznym Carbon dla komory silnika, 20-calowymi, pięcioramiennymi kołami i sportowym zawieszeniem plus RS6 stanie się unikatem. Każdy egzemplarz będzie rozpoznawalny po numerowanej plakietce umieszczonej wewnątrz pojazdu. Klient ma do wyboru pakiet RS6 plus Sport i RS6 […]
Na polskim rynku zadebiutowała nowa wersja miejskiej Lancii Ypsilon, którą jeszcze kilka dni temu można było podziwiać podczas targów motoryzacyjnych w Bolonii. Pakiet Black&Red oferuje nowe barwy nadwozia oraz bogatsze wyposażenie.
Wraz z Nowym Rokiem, w życie weszła ustawa, która obliguje apteki do udzielania klientom informacji na temat dostępności leku o takim samym składzie, ale niższej cenie niż ten, wypisany na recepcie przez lekarza. Szkoda, że to samo prawo nie obowiązuje dilerów samochodowych. Wtedy w większości salonów, wyrażając chęć zakupu dobrze wyposażonego, kompaktowego, rodzinnego auta, usłyszelibyśmy […]
SUV z mocnym dieslem, napędem 4×4 i automatyczną skrzynią biegów to rozwiązanie komfortowe, ale nie najtańsze. Przetestowaliśmy dwóch rynkowych rywali – SsangYonga Korando z silnikiem 2.0 e-XDi200 175 KM oraz Skodę Yeti 2.0 TDI 140 KM. Ich cena mocno przekracza 100 tys. zł, ale i tak są jednymi z najtańszych SUVów na rynku z takim […]
Kolejnej generacji TT-ki możemy spodziewać się już za rok, jednak to nie przeszkodziło Audi w stworzeniu potwora na bazie obecnej, 2. generacji modelu, która w sprzedaży jest od sześciu lat. Odmiana Audi TT RS plus będzie miała swoją światową premierę na marcowych targach motoryzacyjnych w Genewie.
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Czy najtańsza wersja Skody Yeti może pokonać nieco mniejsze, ale lepiej wyposażone Suzuki SX4? Czy nowoczesny turbodoładowany silnik Skody (1.2 TSI) jest lepszy niż ,,stary”, wolnossący 1.6 od Suzuki?
Kompakt za 100 tys. zł nie jest raczej samochodem ,,dla ludu” – przynajmniej nie naszym kraju. Jednak biorąc pod uwagę nietypowe ,,parametry” pojazdu trzeba przyznać, że VW Golf z silnikiem 2.0 TDI oraz skrzynią DSG może być ciekawą opcją…dla bogatych!