opel 4na4
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą opel 4na4. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem opel 4na4.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą opel 4na4. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem opel 4na4.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Nowy model Opla Astry prezentuję się bardzo interesująco. Ciekawy design, obszerne wnętrze i… słabiutki silnik 1.6.
Renault i Opel/Vauxhall ogłosiły, że zamierzają kontynuować współpracę w dziedzinie samochodów dostawczych.
Czyżby Opel znalazł w końcu sposób na zarabianie pieniędzy? Nowy Opel Astra 1.6 Turbo okazał się szybkim i komfortowym kompaktem, gdyby jeszcze mniej spalał…
Podczas testu Opel Insinia 2.0 Turbo wiele razy mnie zaskakiwał. Elegancją, komfortem, doskonałymi osiągami oraz… sporym spalaniem.
Przetestowaliśmy Opla Corsę z oszczędnym silnikiem wysokoprężnym 1.3 CDTI EcoFlex o mocy 95 KM. Po niedawno przeprowadzonym liftingu auto wizualnie prezentuje się nieźle. Czy jeździ tak samo dobrze?
Jeśli koncern General Motors wcieli w życie swoje biznesowe założenia, część produkcji samochodu Opel Astra zostanie przeniesiona do polskiej fabryki w Gliwicach.
Siedmioosobowy luksusowy minivan z mocnym silnikiem diesla to odpowiedź na potrzeby wielu dużych rodzin. Opel Zafira Tourer zadebiutował na ubiegłorocznych targach we Frankfurcie. Przetestowaliśmy najmocniejszą i najdroższą wersję 2.0 CDTI 165 KM Ecotec z systemem Start/Stop.
W dniu 19 kwietnia br. na uroczystej gali w hotelu InterContinental w Warszawie – firmie General Motors Poland została przyznana nagroda FLEET DERBY w kategorii „Najlepsza usługa flotowa w kategorii ECO” za ogólnopolski konkurs dla fleet managerów – ECO FLEET MANAGER.
Do niedawna, Opla Insignię można było nabyć w jednej z wielu wersji silnikowych o mocy od 115 do 325 KM. W przebogatej ofercie jednostek napędowych brakowało tylko jednego silnika – mocarnego diesla! Czy 195-konna Insignia BiTurbo wypełni tą lukę?
Powiedzmy sobie szczerze, w Polsce nie istnieją już niezależne media. Od uprzedzeń czy narzuconych z góry sympatii wolny nie jest także półświatek motoryzacyjny. Kogo media promują, a kogo spychają na manowce?