leon test tdi 170
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą leon test tdi 170. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem leon test tdi 170.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą leon test tdi 170. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem leon test tdi 170.
Możliwość komentowania została wyłączona.
265 konny Seat Leon Cupra R to najszybszy i najmocniejszy model w całej historii firmy SEAT. Czy taką moc da się wykorzystać w lekkim, przednionapędowym kompakcie? Odpowiedzi szukaliśmy testując Leona Cuprę R na podpoznańskim lotnisku w Bednarach.
Nowy Seat Ibiza idealnie wpisuję się w hasło reklamowe Seata :,,Niemiecka precyzja, Hiszpański temperament”. Nie przeszkadza nawet silnik 1.4 o mocy jedynie 85 KM.
Przetestowaliśmy najdroższą wersję Dacii Duster – 1.5 dCi 110 4×4 w bogatej wersji wyposażeniowej Laurente. Auto okazało się dzielne, wygodne i dość komfortowe.
Skoda Roomster jest z nami już od ponad pięciu lat. Jedyne dziecko czeskiego koncernu w klasie minivanów sprzedaje się nieźle. Mimo wprowadzonego przez państwo ograniczenia, dotyczącego odliczania podatku VAT od tzw. ,,samochodów z kratką”. Na czym polega sukces Roomstera? Przetestowaliśmy fabrycznie nowy egzemplarz z silnikiem 1,6 TDI w mocniejszej, 105-konnej wersji.
Skoda Superb Combi wyróżnia się na tle konkurencji wyjątkowo dobrą ergonomią wnętrza i przestrzenią bagażową. Jest prostym, tanim kombi z niezłym silnikiem. Jest też brzydka, jak na rasową Skodę przystało…
Pod skrzydła naszej redakcji trafiła Skoda Superb w ekologicznej odmianie Greenline z oszczędnym silnikiem diesla 1.6 TDI. Auto zostało wyposażone w systemy umożliwiające zachowanie jak największej oszczędności paliwa, m.in. Start&Stop.
Czy usportowione kombi może być napędzane przez silnik diesla? Czy 170 KM zapewni sportowe emocje?
SUV z mocnym dieslem, napędem 4×4 i automatyczną skrzynią biegów to rozwiązanie komfortowe, ale nie najtańsze. Przetestowaliśmy dwóch rynkowych rywali – SsangYonga Korando z silnikiem 2.0 e-XDi200 175 KM oraz Skodę Yeti 2.0 TDI 140 KM. Ich cena mocno przekracza 100 tys. zł, ale i tak są jednymi z najtańszych SUVów na rynku z takim […]
Polo uważany był do niedawna za miniaturkę Golfa, kupowaną przez ludzi, których po prostu nie stać na popularny kompakt Volkswagena. Dziś już tak nie jest. Konkurencja atakuje, oferując auta podobne do Golfa, w cenie Polo. Mimo to mały VW wciąż cieszy się popularnością. Dlaczego?
Kompakt za 100 tys. zł nie jest raczej samochodem ,,dla ludu” – przynajmniej nie naszym kraju. Jednak biorąc pod uwagę nietypowe ,,parametry” pojazdu trzeba przyznać, że VW Golf z silnikiem 2.0 TDI oraz skrzynią DSG może być ciekawą opcją…dla bogatych!