insignia infinity
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą insignia infinity. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem insignia infinity.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą insignia infinity. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem insignia infinity.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Jak przekonuje producent, Opel Insignia 2.0 CDTI ecoFLEX to idealne połączenie dynamiki i ekonomii. Nie do końca można się z tą tezą zgodzić co nie zmiania faktu, że Opel Insignia potrafi pozytywnie zaskoczyć…
Podczas testu Opel Insinia 2.0 Turbo wiele razy mnie zaskakiwał. Elegancją, komfortem, doskonałymi osiągami oraz… sporym spalaniem.
Do czasu wprowadzenia wersji OPC, Insignia 2.8 Turbo 4×4 była najdroższą i najszybszą wersją Opla! Ponieważ Insignia OPC ma 65 KM więcej, testowej Insigni można nadać inny tytuł – najbardziej komfortowy Opel!
Paleta jednostek silnikowych Opla Insigni zostanie uzupełniona o nową, turbodoładowaną jednostkę wysokoprężną. 195-konne BiTurbo CDTI o pojemności 2.0 doskonale wpisuje się w ideę downsizingu.
Opel wciąż modernizuje swój flagowy model, jakim jest Insignia. Producent z Russelsheim wzbogacił ofertę silników diesla o nową jednostkę BiTurbo. Silnik CDTI o pojemności 2 litrów dostarcza 195 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego, zużywając przy tym zaledwie 4,9 l oleju napędowego na 100 kilometrów. Znane są już szczegółowe dane techniczne oraz cena nowej […]
Chevrolet wkrótce włączy do swojej globalnej oferty sedana segmentu B, czyli popularne Malibu. Ten legendarny samochód doczekał się nowego oblicza, które może przypaść do gustu Europejczykom, zachowując swoje rdzenne, amerykańskie cechy.
Do niedawna, Opla Insignię można było nabyć w jednej z wielu wersji silnikowych o mocy od 115 do 325 KM. W przebogatej ofercie jednostek napędowych brakowało tylko jednego silnika – mocarnego diesla! Czy 195-konna Insignia BiTurbo wypełni tą lukę?