e500 test
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą e500 test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem e500 test.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą e500 test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem e500 test.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Zaczynamy długodystansowy test najmocniejszej wersji rodzinnego vana od Volkswagena – Sharana 2.0 TSI wyposażonego w automatyczną skrzynię biegów DSG!
Po raz kolejny test Citroena wykazał moją słabość do aut koncernu PSA. Nie wystarczy powiedzieć, że diesel 2.0 HDi o mocy 150 KM pod maską kompaktowego C4 to jedno z najlepszych połączeń na rynku. To po prostu najlepsze połączenie na rynku. Ale musi mieć przecież jakieś mankamenty…
150-konny benzynowiec w kompakcie zazwyczaj zapewnia niezłe emocje. Tak jest również w przypadku Mazdy 3 2.0 MZR – jazda tym autem daje sporo frajdy, choć osiągi są tylko przeciętne…
W tym samochodzie tylko wymiary są ,,mini”. Emocje, wrażenia, odczucia są ,,MAXI”. Światowej klasy design w stylu retro w połączeniu za najnowszą technologią BMW okazuje się uzależniającą mieszanką wybuchową…
Marka Renault przyzwyczaiła klientów do innowacyjnego designu graniczącego z awangardą. Nowe modele często nie przypominają swoich poprzedników, jednak w przypadku modelu Scenic taktyka jest inna – ewolucja zamiast rewolucji! Oczywiste – po co zmieniać to ,,co działa”, dopracujmy detale – nowe, lepsze auto gotowe!
Klasyczne samochody typu Cabrio są powoli wypierane przez znacznie praktyczniejsze samochody typu Coupe-Cabrio. 200-konnym Peugeot-em 308 CC można jeździć szybko, można jeździć bez dachu, można (przynajmniej teoretycznie) jechać w 4 osoby. Idealne Coupe-cabrio?
Minivan Citroena – C3 Picasso, przeszedł niedawno drobny facelifting. Nie zmieniło się wiele, ale wystarczająco dużo, by wywołać ponowne zainteresowanie tym, bądź co bądź nietypowym, modelem.
Kompaktowe sedany to dziś segment niszowy. Inaczej niż jeszcze kilkanaście lat temu. Być może dlatego długo musieliśmy czekać na taką wersję nowego Opla Astry. W końcu się pojawiła i od razu zawiesiła poprzeczkę wysoko.
W porównaniu do poprzedniego modelu nowa Octavia jest większa, ładniejsza, ma mocniejsze jednostki napędowe i bogatsze wyposażenie opcjonalne. Kosztuje praktyczne tyle samo – sukces rynkowy gwarantowany?
Ponad rok temu Hyundai wprowadził do sprzedaży nową generację miejskiego modelu i20. Jak to zwykle bywa w podobnych przypadkach, ceny starszej wersji poszybowały w dół. i20 z rocznika 2013 możemy mieć za naprawdę nieduże pieniądze. Sprawdzamy, czy warto.