Audi A8 W12 test
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą Audi A8 W12 test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem Audi A8 W12 test.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą Audi A8 W12 test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem Audi A8 W12 test.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Audi prezentuje A8 hybrid na Genewskim Salonie Samochodowym jako studium techniczne. Jego oba silniki – 2.0 TFSI i silnik elektryczny – mają razem moc 180 kW (245 KM) i moment obrotowy 480 Nm. Pozwalają na uzyskanie osiągów porównywalnych z dużym silnikiem sześciocylindrowym.
Mieliśmy okazję przetestować wyjątkowy samochód – Audi A6 4.2 FSI kombi z silnikiem V8 o mocy 350 KM! Jest to najmocniejsza ,,cywilna” odmiana A6 dostępna w ofercie firmy Audi!
Przetestowaliśmy najnowsze Audi TTS Roadster. Czy 272 KM wystarczy aby zapewnić sportowe emocje? Czy skrzynia S-tronik ( DSG ) do dobre rozwiązanie dla sportowego samochodu?
McDonald’s albo stacja benzynowa? Kiedy potrzebujemy bezprzewodowego dostępu do Internetu musimy zatrzymać samochód i poszukać punktu hotspot.
Przedłużony rozstaw osi i dwunastocylindrowy silnik – Audi zaprezentowało nowe A8 z pakietem nowoczesnych rozwiązań.
Audi S5 Sportback to samochód typu 3 w 1. Szybkie jak auto sportowe, piękne jak rasowe coupe, praktyczne jak kombi. To idealne połączenie 3 aut w cenie… dwóch!
Audi S8, które pojawi się na rynku wiosną 2012 roku, jest nową głową rodziny modeli S – dużą, luksusową limuzyną o nadzwyczajnej sile. Nowy silnik 4.0 TFSI dysponuje mocą aż 382 kW (520 KM) od 1.700 do 5.500 obr./min rozwija moment obrotowy 650 Nm. Osiągi są równie imponujące: na przyspieszenie do 100 km/h ta duża […]
Audi A8 hybrid, które trafi do sprzedaży wiosną, jest najbardziej wydajną hybrydową limuzyną w klasie luksusowej na świecie, a także jedyną w Europie pełną hybrydą w segmencie.
Najtańszy model Skody Octavii kosztuje nieco ponad 50 tys. zł, jednak modele cieszące się największą popularnością ( TSI, TDI ) kosztują ok 70-80 tys. zł. Kto w takim razie kupi Octavię 1.8 TSI Laurin & Klement za prawie 100 tys. zł?
W ostatnich latach, ze względu na korzystne przepisy podatkowe ( odliczanie VAT-u ), Polacy coraz chętniej kupują Pickup-y. Na rynku pojawił się groźny konkurent dla Toyoty Hilux i Nissana Navary – Isuzu D-max. Przetestowaliśmy spartańską werjsę 2.5D z pojedynczą kabiną i napędem na 4 koła. Trudny test udowodnił dzielność i praktyczność tego pojazdu. Isuzu D-max […]