Best Brand dla Webasto
Czytelnicy auto motor und sport po raz siódmy z rzędu docenili najwyższą jakość samochodowego ogrzewania postojowego marki Webasto.Informacja: Webasto
Niemal 65% czytelników niemieckiego magazynu motoryzacyjnego auto motor i sport uznało Webasto za Najlepszą Markę 2012 („Best Brand 2012”) w kategorii postojowego ogrzewania samochodowego. Brand utrzymuje się na pozycji lidera nieprzerwanie od początku istnienia rankingu.
„Cieszy nas fakt, że od siedmiu lat zajmujemy pierwsze miejsce w rankingu „Best Brand”. Wyróżnienie naszych produktów przez czytelników to największe uznanie dla pracy całego zespołu Webasto. To również potwierdzenie faktu, że niemieccy kierowcy zaufali jakości i niezawodności naszych produktów.” – powiedział Klaus Hemmer, szef niemieckiego oddziału Webasto. – „W odpowiedzi na rosnące potrzeby naszych Klientów, pod koniec ubiegłego roku stworzyliśmy specjalną aplikację na telefony komórkowe pozwalającą zdalnie sterować funkcjami ogrzewania postojowego.”
Ranking „Best Brand 2012”
Od 7 lat czytelnicy auto motor und sport, jednego z najpopularniejszych magazynów motoryzacyjnych
w Niemczech z czytelnictwem na poziomie 3 milionów osób, co roku wybierają najlepsze samochody oraz firmy i produkty związane z branżą motoryzacyjną. W najnowszej edycji rankingu można było głosować
na preferowane marki w 28 różnych kategoriach. Szczegółowe wyniki badania zostały opublikowane
w numerze 7/2012 auto motor und sport.
Informacja: Webasto