korando automat
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą korando automat. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem korando automat.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą korando automat. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem korando automat.
Możliwość komentowania została wyłączona.
SsangYong wprowadził na Polski rynek zupełnie nowy model SUV-a. Nowe Korando kusi atrakcyjną ceną (od 86 800 PLN ) i mocnym, 175 konnym silnikiem diesla. Czy nowe Korando ( z 5-letnią gwarancją ) podreperuje nieco nadszarpnięty wizerunek koreańskiej marki SsangYong?
Nowy Ssangyong Korando e-XDI 200 ma bardzo mocną konkurencję, czy ma szanse na rynkowy sukces? W czym nowy koreański SUV jest lepszy np. od Skody Yeti czy Kii Sportage? Odpowiedzi na te pytania szukamy testując nowe Korando w bardzo różnych warunkach drogowych.
Jak najłatwiej wypromować nowy samochód? Obniżyć cenę! Tym tropem podąża Ssangyong, właśnie obniżono cenę nowego Korando. Trzeba przyznać, że oferta jest bardzo ciekawa – bardzo dobrze wyposażony SUV z silnikiem 2.0 Diesel o mocy 175KM dostępny jest w cenie 82 800zł brutto!
Nowy SsangYong Korando zdobył tytuł „Dobry Produkt 2011” w ogólnopolskim badaniu postaw i preferencji konsumenckich, zrealizowanym przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej pod patronatem i opieką merytoryczną Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.
SUV z mocnym dieslem, napędem 4×4 i automatyczną skrzynią biegów to rozwiązanie komfortowe, ale nie najtańsze. Przetestowaliśmy dwóch rynkowych rywali – SsangYonga Korando z silnikiem 2.0 e-XDi200 175 KM oraz Skodę Yeti 2.0 TDI 140 KM. Ich cena mocno przekracza 100 tys. zł, ale i tak są jednymi z najtańszych SUVów na rynku z takim […]
SsangYong wprowadza na rynek nową odmianę swojego SUVa Korando. Do diesla 2.0 175 KM dołączyła jednostka benzynowa 2.0 l 150 KM.
Elektronika coraz szybciej depcze po palcach tradycyjnym rozwiązaniom techniki, wprowadzając do utartych schematów konstrukcyjnych wiele nadzwyczajnych innowacji. Mechanika staje się coraz bardziej zależna od elektronicznych wynalazków. Spór zwolenników i przeciwników tej, bijącej popularność dziedziny, jest widoczny również podczas wymiany zdań o preferowanym układzie napędowym.
Oferta krajowych importerów pokrywa się z niemieckim rynkiem prawie w 100% – czasem jednak ,,prawie” robi dużą różnicę. Przedstawiamy kilka ciekawych, choć dobrze znanych modeli.
Ssangyong Korando zadebiutował z silnikiem diesla o mocy 175 KM – to dobry napęd to SUV-a. Obecnie możemy również nabyć wersję z 150-konnym silnikiem benzynowym. Czy warto kupić ,,benzyniaka” i oszczędzić 10 tys. zł?
Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do tego, że nowe marki zazwyczaj konkurują ceną produktu. Nie inaczej jest w przypadku firmy Ssangyong. Nowe Korando możemy nabyć już za 58 800 zł! (rocznik 2013) Nie ma porównywalnego auta w tak niskiej cenie, czy warto rozważyć zakup Korando? Moim zdaniem tak!