6.0 tdi v12 500km
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 6.0 tdi v12 500km. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 6.0 tdi v12 500km.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą 6.0 tdi v12 500km. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem 6.0 tdi v12 500km.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Niemieccy inżynierowie z firmy Xenatec pracują nad zamienieniem czterodrzwiowej limuzyny Maybach 57S w dwudrzwiową sportową wersję coupe. Wizja imponującej kombinacji wyglądu super-sportowego auta z wyjątkowym luksusem jest obiecująca.
Sprzedany dotychczas w ponad 600.000 egzemplarzy Volkswagen Sharan cieszy się uznaniem wielu rodzin w całej Europie. Podczas Salonu Samochodowego w Genewie debiutuje nowa generacja tego modelu.
Volkswagen zaprezentował ciekawy pojazd będący połączeniem aut klasy MPV (Multi Purpose Vehicle) a SUV (Sport Utility Vehicle). VW Golf Cross powstał na bazie Golfa Plus, pomimo ,,terenowej” nazwy samochód nie posiada napędu na cztery koła.
Obie „uterenowione ” wersje modeli marki Škoda przeszły niedawno facelifting. Do oferty Fabii, oprócz oferowanej do tej pory wersji Combi Scout, dołączyła teraz Fabia hatchback Scout.
Rodzina hybrydowych modeli Toyoty powiększyła się, jednak jeśli chodzi o innowacyjność układu hybrydowego, to nie możemy liczyć na nowości. Pod maską hybrydowej Toyoty Auris pracuje elektryczno – benzynowy system, który znamy już z modelu Priusa.
Duży krok naprzód niemieckiej marki w Ameryce. Nowa Jetta sedan, która opiera się na koncepcie coupe została pokazana w Detroit.
W klasie małych sedanów Chevrolet Cruze wyróżnia się atrakcyjnym wyglądem i stosunkowo niską ceną. Przetestowaliśmy samochód posiadający jeszcze jedną unikalną w tej klasie cechę: nowoczesny, 150 konny silnik diesla.
Najtańszy model Skody Octavii kosztuje nieco ponad 50 tys. zł, jednak modele cieszące się największą popularnością ( TSI, TDI ) kosztują ok 70-80 tys. zł. Kto w takim razie kupi Octavię 1.8 TSI Laurin & Klement za prawie 100 tys. zł?
Czy diesel zawsze wychodzi taniej? Skoda Fabia 1.6 TDI spodoba się kierowcom często pokonujących długie trasy. W mieście lepiej się sprawdzą wersje benzynowe.
W Superteście Ekonomii organizowanym jak co roku przez Stowarzyszenie Auto Klub Dziennikarzy Polskich, ŠKODA Citigo 1.0 MPI uzyskała wynik 3,61 l/100 km (zwyciężając w kategorii samochodów benzynowych), a Fabia 1.6 TDI ze spalaniem na poziomie 3.75 l/100km, była druga w kategorii samochodów silnikiem diesla.