Skoda chwali się Superbem
W marcu i kwietniu trwać będzie kampania wizerunkowa Superba, której celem jest wzmocnienie pozycji ŠKODY na rynku i podtrzymanie zainteresowania tym wyjątkowym modelem marki.
Informacja: Skoda
Kampania ruszyła 12. marca w telewizji, prasie i Internecie. W weekend pojawi się również w kinach w największych miastach w Polsce. Hasło: „ŠKODA Superb. Piękno i funkcjonalność. Kompozycja idealna.”, nawiązuje do kampanii wprowadzającej model.
To również kontynuacja działań związanych z pozycjonowaniem modelu, jako idealnego połączenia cech funkcjonalnych i pięknej stylistyki.
W magazynach i tygodnikach opinii samochód będzie można obejrzeć na pełnostronicowych reklamach. Na największych portalach internetowych wykorzystano mix dużych wizerunkowych formatów (reklamy xhtml-owe, bannery, spoty tv), które wsparto mailingami skierowanymi bezpośrednio do grupy docelowej.
Oprócz tego, na potrzeby kampanii stworzona została specjalna mikrostrona prezentująca najważniejsze cechy modelu.
W 2011 roku sprzedano w Polsce 2 576 Superbów, oferowanych w wersji nadwozia limuzyna i kombi.
Informacja: Skoda