Lider sprzedaży w segmencie premium w Polsce
BMW jest ponownie liderem sprzedaży w segmencie samochodów Premium w Polsce. W pierwszym kwartale 2012 BMW wyprzedziło głównych rywali i sprzedało 1 327 aut. Na drugim miejscu znalazło się Volvo z wynikiem 1 311, na trzecim Audi: 1 177, a Mercedes sprzedał 1 158 samochodów.
Informacja: BMW
W porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku sprzedaż BMW wzrosła o ponad 56%, tymczasem Volvo odnotowało lekki spadek o niespełna 1%.
Największym powodzeniem cieszyło się znowu BMW serii 5. Do najbardziej popularnego w 2011 roku modelu BMW 520d dołączyły świetnie sprzedające się modele z 4-cylindrowymi silnikami z napędem xDrive: benzynowe BMW 528i xDrive oraz diesel BMW 525d xDrive. Hitem rynkowym pozostaje również BMW X3 w wersji 20d xDrive. Rośnie sprzedaż nowego BMW serii 3, którego premiera rynkowa miała miejsce w lutym br.
Wzrosła też sprzedaż MINI. W pierwszych trzech miesiącach tego roku sprzedały się aż 182 samochody, co stanowi wzrost o 42% w porównaniu z pierwszych kwartałem 2011 r.
Ubiegły rok BMW Group zakończyła na pozycji lidera sprzedaży segmentu Premium, a właśnie marka MINI cieszyła się największą dynamiką wzrostu.
Informacja: BMW