wycofana reklama
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą wycofana reklama. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem wycofana reklama.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą wycofana reklama. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem wycofana reklama.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Škoda po raz kolejny sięga po niekonwencjonalne rozwiązanie marketingowe.
Skoda Auto Polska S.A. to pierwsza na polskim rynku marka, która wyemitowała interaktywny spot reklamowy. Emisja niecodziennej reklamy telewizyjnej miała miejsce dzisiaj o godz. 19:27 w TVP.
Skoda zacięcie walczy o utrzymanie pozycji lidera w branży i dlatego już niedługo będzie można zamówić jazdę próbną Skodą siedząc na kanapie za pomocą pilota.
W sierpniu wystartował oficjalny fanpageKia Motors Polska. Rozpoczęciu kampanii na Facebooku towarzyszy nietypowa akcja zorganizowana przy współpracy z Warszawskim ZOO, skąd na żywo przez 24 godziny na dobę można na facebookowym profilu firmy obserwować życie prawdziwych chomików dżungarskich.
W ostatnim czasie niektóre stacje telewizyjne we Włoszech odmówiły emisji reklamy nowego Renault Twingo Miss Sixty, która zawiera scenę, która ma obrażać lesbijki.
Aston Martin znalazł ciekawy sposób na promocję modelu DBS.
„Chevy Happy Grad”, reklama stworzona przez Zacha Borsta z Long Island, zostanie wyemitowana 5 lutego podczas transmisji Super Bowl XLVI, czyli finałowego meczu o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi NFL. Krótki film przedstawiony przez 26-latka został wybrany spośród propozycji niezależnych filmowców z całego świata w ramach konkursu na reklamę Chevroleta Route 66 Super Bowl.
Wewnątrz jednej z berlińskich stacji metra Mercedes zrealizował jedną z najbardziej kreatywnych kampanii reklamowych jakie do tej pory widzieliśmy.
Film reklamujący Mitsubishi Lancera, stworzony na zlecenie polskiego oddziału marki spod znaku Trzech Diamentów, zdobył pierwsze miejsce w ogólnopolskim plebiscycie Idea Awards 2011. To sukces tym większy, że film wyprodukowany na bazie materiałów z centrali Mitsubishi, jest dziełem polskich twórców. To już druga Idea dla Mitsubishi – w ubiegłym roku wyróżniono w konkursie reklamę promującą […]