cc 2.0 tsi test
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą cc 2.0 tsi test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem cc 2.0 tsi test.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą cc 2.0 tsi test. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem cc 2.0 tsi test.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Golf GTI jest prekursorem klasy sportowych kompaktów. Jak jeździ nowa wersja? Czy warto zapłacić na kompakt prawie 120 tys. PLN?
Przetestowaliśmy najszybszy model Skody Octavii – wersję RS z silnikiem 2.0 TSI. Czy połączenie 200-konnego silnika z automatyczną skrzynią DSG sprawdzi się w sportowym kombi?
Czy szybki samochód o eleganckim wyglądzie musi być drogi? Seat EXEO udowadnia, że nie! Przetestowaliśmy Exeo 1.8 T Sport, mimo ,,starego” silnika samochód zrobił na nas dobre wrażenie.
Przetestowaliśmy najnowsze Audi TTS Roadster. Czy 272 KM wystarczy aby zapewnić sportowe emocje? Czy skrzynia S-tronik ( DSG ) do dobre rozwiązanie dla sportowego samochodu?
Przetestowaliśmy najmocniejszą, 200 konną wersję Seata EXEO 2.0 TSI w wersji kombi. Nowoczesny turbodoładowany silnik TSI i sprawdzona technika z Audi A4 to główne atuty Exeo TSI. Dodatkową zaletą jest cena – to najtańszy samochód kombi o mocy 200 KM na rynku!
265 konny Seat Leon Cupra R to najszybszy i najmocniejszy model w całej historii firmy SEAT. Czy taką moc da się wykorzystać w lekkim, przednionapędowym kompakcie? Odpowiedzi szukaliśmy testując Leona Cuprę R na podpoznańskim lotnisku w Bednarach.
Zaczynamy długodystansowy test najmocniejszej wersji rodzinnego vana od Volkswagena – Sharana 2.0 TSI wyposażonego w automatyczną skrzynię biegów DSG!
Przetestowaliśmy odświeżoną Skodę Roomster 1.2 TSI. Czy dynamiczny i ekonomiczny silnik 1.2 TSI o mocy 105 KM zwiększy sprzedaż nowego Roomstera? Nie sądzę..
Najtańszy model Skody Superb ( wersja 1.4 TSI ) to ciekawy samochód. Z jednej strony oferuje największe wnętrza w klasie w połączeniu z … najmniejszym silnikiem. Bezsensowny pomysł? Niekoniecznie!
Czy najtańsza wersja Skody Yeti może pokonać nieco mniejsze, ale lepiej wyposażone Suzuki SX4? Czy nowoczesny turbodoładowany silnik Skody (1.2 TSI) jest lepszy niż ,,stary”, wolnossący 1.6 od Suzuki?