Zaktualizowane ceny Skody Yeti
Producent podał najnowszy cennik Skody Yeti. Dzięki dopłacie 7 300 zł możemy kupić wersję Yeti 1.4 TSI i 2.0 TDI z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów DSG.
W kategorii SUV-ów, duży nacisk kładzie się na mocny, krzepki wygląd, niepowtarzalny design, które podkreślą indywidualizm właściciela. Yeti to pojazd, którego wygląd zewnętrzny nie pozostawia złudzeń, co do przynależności modelu do rodziny Škoda. Efektem jest zrównoważony, ale atrakcyjny wygląd pięciodrzwiowego kompaktowego SUV-a z klapą bagażnika otwieraną w górę.
Najnowsze ceny Skody Yeti:
Skoda Yeti – dane techniczne |
V-max
|
0-100 km/h
|
Średnie spalanie
|
Cena (Ambition) |
SILNIKI BENZYNOWE | ||||
1.2 TSI/77 kW (105 KM) | 175 | 11,8 | 6,6 | 70 900 zł |
1.2 TSI/77 kW (105 KM) automat | 173 | 12,0 | 6,4 | 77 900 zł |
1.4 TSI/90 kW (120 KM) | 185 | 10,5 | 6,8 | 74 200 zł |
1.8 TSI/118 kW (160 KM) 4×4 | 200 | 8,4 | 8,0 | 89 800 zł |
SILNIKI DIESLA | ||||
2.0 TDI CR DPF/81 kW (110 KM) | 177 | 11,6 | 5,4 | 83 400 zł |
2.0 TDI CR DPF/81 kW (110 KM) 4×4 | 174 | 12,2 | 6,1 | 92 900 zł |
2.0 TDI CR DPF/103 kW (140 KM) 4×4 | 190 | 9,9 | 6,0 | 96 300 zł |
2.0 TDI CR DPF/103 kW (140 KM) automat 4×4 | 187 | 10,2 | 6,5 | 103 600 zł |
2.0 TDI CR DPF/125 kW (170 KM) 4×4 | 201 | 8,4 | 5,9 | 101 300 zł |
Wyposażenie wersji Ambition:
* Poduszka chroniąca kolana kierowcy
* Kurtyny powietrzne
* Offroad – tryb wspomagania jazdy w trudnym terenie (tylko dla 4×4)
* Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu (z pirotechnicznymi napinaczami)
* Uchwyty ISOFIX na zewnętrznych fotelach z tyłu
* ESP (z ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, HBA, DSR)
* Spryskiwacze reflektorów przednich
* Wyświetlacz Maxi DOT z komputerem pokładowym
* Czujnik parkowania – tył
* Gniazdo AUX IN (standard dla systemu nawigacji Amundsen)
Design Yeti można określić również mianem funkcjonalny – liczne elementy, oprócz tego, że uatrakcyjniają wygląd samochodu, przede wszystkim pełnią funkcje ochronne. Z przodu, funkcjonalność Yeti demonstrują wyżej usytuowane reflektory i polakierowane części zderzaka, podczas gdy na dolną sekcję składa się czarny teksturowany spojler z srebrną płytą osłonową. Jednolitą powierzchnię obrysu boków optycznie złamano czarnymi listwami na drzwiach. Służą one ochronie boków samochodu w razie niewielkich uderzeń, otarć na parkingu, czy w innych, podobnych sytuacjach. W czarnym tylnym zderzaku zamontowano srebrną płytę osłonową, która jeszcze bardziej podkreśla off-roadowy wygląd samochodu.
Yeti jest pierwszym modelem marki Škoda, który oferuje tryb do jazdy w trudnym terenie off-road, będący standardem dla wersji z napędem 4×4. To inteligentny system, który dostosowuje charakterystykę silnika i hamulców do jazdy po nieutwardzonej powierzchni, także jazda po wzniesieniu jest o wiele łatwiejsza.