fabia diesel 1.6
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą fabia diesel 1.6. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem fabia diesel 1.6.
Witamy na stronach wyszukiwarki portalu przyspieszenie.pl! Na poniższej stronie przezentujemy informacje powiązane z frazą fabia diesel 1.6. Testy, artykuły oraz dane techniczne pojazdów powiązanych z wyrażeniem fabia diesel 1.6.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Producenci samochodów przyzwyczaili nas do wyższych cen samochodów z silnikami wysokoprężnymi ( w porównaniu do jednostek benzynowych ).
Prezentowana w Genewie nowa Fabia RS 1.4 TSI DSG, dostępna teraz zarówno jako hatchback, jak i kombi, debiutuje pośród standardowych wersji modelu.
Modyfikacje objęły również stylistykę nadwozia i technologie, w jakie wyposażono oba samochody. Znane są już ceny nowych modeli.
Skoda Fabia 1.2 HTP po liftingu zmieniła się nieznacznie pod względem wyglądu. W ofercie pojawią się jednak nowe jednostki napędowe. Przetestowaliśmy model wyposażony w sprawdzoną jednostkę o mocy 70 KM.
Lifting Skody Fabii nie ograniczył się do kosmetycznych zmian nadwozia. Wprowadzono również nowe jednostki napędowe współpracujące ( opcjonalnie ) z dwusprzęgłową skrzynią DSG
72 850 PLN – tyle kosztuje długo oczekiwana nowa Fabia RS (hatchback). Jest ona dostępna w dwóch wersjach nadwoziowych: hatchback i combi, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1,4 TSI o mocy 132 kW (180 KM) z automatyczną, 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnią DSG.
Na rynek brytyjski trafia pierwsza wersja Nissana Murano z silnikiem wysokoprężnym.
Opel wciąż modernizuje swój flagowy model, jakim jest Insignia. Producent z Russelsheim wzbogacił ofertę silników diesla o nową jednostkę BiTurbo. Silnik CDTI o pojemności 2 litrów dostarcza 195 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego, zużywając przy tym zaledwie 4,9 l oleju napędowego na 100 kilometrów. Znane są już szczegółowe dane techniczne oraz cena nowej […]
Diesle Mercedesa należą do najmocniejszych i najbardziej wydajnych. Mimo to nietrudno znaleźć pasjonatów aut z gwiazdą, którzy chcieliby jeszcze zwiększyć moc i osiągi swoich maszyn. Takim ludziom pomaga polski oddział firmy Carlsson, montując moduły C-Tronic, w tym innowacyjny Diesel Power.
Niedawno pisaliśmy na temat nowoczesnych, wysilonych silników. Szczęśliwie, otrzymaliśmy do testu Skodę Yeti z najsłabszym w ofercie dwulitrowych TDI silnikiem o mocy 110 KM. Czy to rozsądna propozycja na ,,nowe czasy”?