Mercedes Viano wystąpił w interaktywnej reklamie

Wewnątrz jednej z berlińskich stacji metra Mercedes zrealizował jedną z najbardziej kreatywnych kampanii reklamowych jakie do tej pory widzieliśmy.

Nietypowa promocja Viano

Mercedes VianoKampanię zrealizowała agencja Lukas Lindemann Rosinski we współpracy z WallDecaux Berlin. Nosi ona nazwę „Klucz do Viano” i ma za zadanie wypromować nowego Mercedesa Viano jako samochód dla podróżnych. Uczestnicy, którzy wzięli udział w reklamie nie są znanymi aktorami, piosenkarzami czy piłkarzami. Wręcz przeciwnie, są to zwykli ludzie, którzy podczas kręcenia wideoklipu znaleźli się we właściwym czasie i we właściwym miejscu na jednej ze stacji metra w Berlinie.

Mercedes i reklama interaktywna

Podróżni czekający na peronie mogli za pomocą własnych kluczy do samochodu sterować obrazem, który wyświetlał się na ekranach reklamowych. Za pomocą fal radiowych, które wysyłane były z kluczyka podróżnego, na specjalnie zamontowanych dwunastu monitorach zmieniał się obraz i wyświetlał nowy klip filmowy z czarnym Mercedesem Viano w roli głównej. Za każdym razem gdy ktoś naciskał przycisk na swoim pilocie w pobliżu jednego z monitorów, w samochodzie otwierają się tylne rozsuwane drzwi i… wysiadają z niego bardzo różni pasażerowie – od kobiet kulturystek zaczynając poprzez zapaśników sumo a kończąc na robotach. Celem reklamy jest ukazanie przestrzeni i ilości miejsca jaką do dyspozycji ma pasażer podróżujący Viano.

Ale to nie wszystko. Jest też specjalna niespodzianka. Ta osoba, która użyje swojego pilota, a z vana Mercedesa wysiądzie ubrany w czarny garnitur szofer, zostanie (wraz z osobami, które jej towarzyszą) zaproszona do jednego z Mercedesów Viano stojących na zewnątrz przy schodach prowadzących do metra. Następnie zostanie przewieziona nim w niemal ,,vipowskich warunkach” do miejsca, do którego miała zamiar udać się metrem. Prezentujemy oficjalny film kampanii „Klucz do Viano”.


Podobne wpisy:

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!