Akcja serwisowa Volvo 2012

Szwedzki producent wzywa do serwisów właścicieli aut z roku modelowego 2012.

Volvo S60

Jak poinformowała firma Volvo Auto Polska, wybrane egzemplarze modelu Volvo S60, V60, XC60, V70 oraz XC70 mogą mieć usterkę fabryczną. Zdecydowano się na ogłoszenie prewencyjnej akcji serwisowej.

Na czym polega usterka Volvo?

W przypadku niektórych samochodów zachodzi podejrzenie, że wiązka przewodów pod fotelem kierowcy i/lub pasażera mogła być niewłaściwie zamocowania do szkieletu fotela. W wyniku tej usterki, podczas ustawiania położenia fotela może dojść do przytrzaśnięcia wiązki oraz rozłączenia wtyczki i gniazda. Może to skutkować niewłaściwym działaniem systemu poduszek powietrznych oraz pojawieniem się komunikatu: „SRS service required urgent” (ang. „wymagana pilna naprawa”).

Volvo: procedura akcji serwisowej

Volvo S60, V60, XC60, V70 oraz XC70 z usterką fabryczną

Na rynku polskim omawianą kampanią objętych jest 845 samochodów. Lista numerów VIN do ściągnięcia ze strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.

Generalny importer skontaktuje się listownie z właścicielami samochodów, których problem może dotyczyć, w celu przeprowadzenia stosownej akcji serwisowej.

Bliższych informacji związanych z kampanią serwisową udziela Volvo Auto Polska (adres: ul. Puławska 558/560, 02-884 Warszawa; tel. 22 566 28 00; faks 22 566 28 88; Infolinia Volvo Auto Polska: 801 186 586, 502 286 586; www.volvocars.com).

Dołącz do nas na Facebooku i bądź na bieżąco!