Romet 249 Division – Polska Premiera

Na krajowym rynku wkrótce pojawi się nowy model motocykla firmy Romet. Oficjalna premiera odbędzie się na targach w Sosnowcu i Warszawie.


Nowy Romet 249 Division może się stać bardzo ciekawą alternatywą dla bardzo drogich, japońskich przedstawicieli klasy 250 ( YBR 250, VTR 250 ).  Nowy motocykl będzie można obejrzeć na niżej wymienionych targach.

12 – 14 luty 2010, Sosnowiec: Motor Bike Show Central Europe
adres targów: Centrum Targowo-Wystawiennicze Expo Silesia, 41-219 Sosnowiec, ul. Braci Mieroszewskich 124
19 – 21 luty 2010, Warszawa: II Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów
adres targów: Hale wystawiennicze MT Polska przy ul. Marsa 56.
Godziny otwarcia hal dla odwiedzających targi: 10.00 – 18.00.
Bolesław Ejsmont
Moją pasją są testy nowych samochodów. Szukam wad i zalet testowanych modeli. Obiektywny? Na ile to możliwe! Przeczytaj również mojego eBooka!
  • http://www.scigacz.pl/Romet,249,Division,8211;,model,koncepcyjny,11152.html Anonimowy

    Motocykl bardzo fajnie się prozentuje, choć według mnie wymaga kilku rdobnych poprawek np. wbudowanie kierunkowskazów w przednią lampę a tylnych w jakis taki sposób ,żęby nie odstawały jak n MZ czy innych tego typu motoracg bo to psuje cały design.Zmienił bym też przedni lampę na większą i bardziej zabudowującą amortyzator w górnej jego części tzn od środkowej półki w górę, jesli chodzi o kierunkowskazy to jak dla mnie ewidentnie do skrócenia bo psuja cały dynamiczny charakter motoru i na koniec do poprawki uchwyt na tablice rejestracyjną ,bo wygląda jak w jakimś tyristiku a chyba nie o to chodzi w tym motorze , ja bym go wypiepszył całkiem, a lampę i kierunki zamontował pod zadupkiem mniej więcej w tym miejscu gdzie wychodzi chlapacz . TO JEST WŁAŚNIE MOJA WIZJA DIVISIONA 249

    • http://www.scigacz.pl/Romet,249,Division,8211;,model,koncepcyjny,11152.html Anonimowy

      wdarła sie mała pomyłka , to lusterka miały być do skrucenia a nie kierunki. sory

  • Anonimowy

    Wyglada bardzo ladnie.Obiecujaco.Cena przystepna.Silniczek dwucylindrowy.Gdyby montaz i sprzedaz wypalila,to pokusil bym sie o wersje np. o pojemnosci 400cm3 i skrzynke szesciobiegowa
    przy obecnym wygladzie-wszystko w miare dobrej jakosci i w cenie do 12kilo,i wiele mlodych osob po
    kursie „A” zamiast kupywac przelatanego”dobrego „japonca,sprawi sobie takie ustrojswo.
    Gratulacje dla projektantow!

  • Anonimowy

    Witam, widziałem ten otocykl na targach, jak dla mnie wygląda rewelacyjnie, ma kilka niedoróbek ale nawet Yamahy i Hondy je mają. Motocylk ten na wtrysku ma kosztować ok 8k, na gaźniku taniej, za te pieniadze niestety nic dobrego sie nie kupi. A tu mamy NOWY motocykl, produkcji Polskiej i Chińskiej w części, ale patrząc na starego poczciwego ogara i motorynki wrużę mu duże POWODZENIE

  • Anonimowy

    Oglądałem go dzis z kolega po szkole i powiem ze bardzo ciekawie wygląda, cena bardzo przystepna o 7999:D Jedyne co mogli poprawic to osiągi bo 140 na 250-tke to wcale nie jest duzo. CBR-ka 125 tyle wyciaga. a o przyspieszenie niewiem ale domyslam sie ze tez nie powalają na kolana a więc jest dylemat. Nowy Romecik czy dotarte YZF 125, RS 125 albo CBR 125